Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2015 14:50 - СПЕЦИАЛИСТИТЕ С ХУМАНИТАРНО ОБРАЗОВАНИЕ - ПО ТЪРСЕНИ ОТ ПРОГРАМИСТИТЕ В СИЛИЦИЕВАТА ДОЛИНА
Автор: floreal Категория: Технологии   
Прочетен: 1141 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.04.2017 13:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Диктатурата на професионалистите с инженерно образование в областта на технологиите остава в миналото съобщава изданието Forbes, като "техниците" все по-често остават на втори план в услуга на клиентоориентирания подход за водене на бизнес.




image
74.img.avito.st

Инженерите все още получават най-високите заплати в отрасъла, но работодатели от мащаба на Facebook и Uber са готови да индвестират все повече в специалисти с дипломи от хуманитарни факултети. Тези умения са особено търсени в областта на продажбите и маркетинга. 


Изучавайки повече от 60 000 профила в професионалната мрежа LinkedIn, редакторите на Forbes констатират, че 30 % от тези, които строят кариера в Силиконовата долина имат инженерно и друго техническо образование. Останалият дял принадлежи на нетехниците, 14 % от които са заети с продажби, 6 % - преподаване, 5% - консултанти и още толкова са ангажирани с увеличение на клиентските мрежи.



Тази статистика потвърждават и свободните позиции в крупните технологически компании. Те все по-често излизат от рамките НТИМ абревиатура за обозначение на отрасъла Естествени науки - Технологии - Инженерно дело - Математика, добавяйки още едно "И" - изкуство.


По думите на ИТ директорът на консултантската компания Deloitte Лари Куинлан: "Да бъдеш технически подкован вече не е достатъчно. На самия връх са необходими хора, които също така добре разбират бизнес процесите". 
 

Според прогнози на Министерството на труда на САЩ до 2022 г. около милион американци ще започнат да се занимават с преподавателска дейност. Още 1,1 млн ще заемат работни места в продажбите. - сочи изданието, като при това хуманитарните специалности все още не се вписват в държавната поръчка.

Мобилните технологии не просто улесняват живота ни, те променят пазара на труда.


Нещо подобно вече се е случвало през 1920-те години в САЩ. Бурно развиващото се производство тогава създава множество свободни работни места за маркетолози, продавачи и инструктори, помагащи за внедряването на новите технологии на пазара.


www.forbes.ru

Ако темата Ви е инетресна може би ще имате желание да се запознаете
с Инструменти на интернет-маркетинга и тенденции 2015





Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: floreal
Категория: Други
Прочетен: 1196948
Постинги: 144
Коментари: 61
Гласове: 705
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930