Постинг
24.01.2007 20:27 -
НАЙ-ВЕЛИКИЯ ПИЛОТ
Автор: floreal
Категория: Други
Прочетен: 1417 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 11.03.2017 22:54
Прочетен: 1417 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 11.03.2017 22:54
Фердинанд Порше: "Най-великия пилот който е имало, има и ще има".
Ако се опитвате да определите най-великия пилот на всички времена и народи, Тацио Нуволари едва ли ще има конкуренция.
Тацио се превръща в легенда едва достигайки професионалния спорт.
В едно от първите си съревнования той паднал от мотоциклета и счупва двата си крака. Според версията на лекарите нямало да успее да се изправи на крака никого повече, но според версията на самия Тацио най-близкото състезание е щяло да се състои на следващия ден. Едва ли не опакован до пояс в гипс, го привързали към мотоциклета му и го уловили на финала.
Казват, че някои от важните етапи в биографията му са измислица на негови почитатели. в частност известния епизод, когато на нощен етап от 16-часова надпревара, почти 40 минути той преследвал лидера с изключени фарове, на последните метри се "втурнал" напред и победил съперника на части от секундата.
В случая Нуволари е изключително трудно да се отличи лъжата от истината. Неговия комбинезон нерядко е бил украсен от гипсов корсаж, което означавало, че след поредната авария Тацио е избягал от болницата и е дотичал обратно на съзтезателната писта.
Разказват, че е бил абсолютно безчувствен към болка. Разказват, че управлявал по свой собствен маниер, нарушавайки всички измислени преди него правила. Мнозина се опитвали да копират неговата техника, но винаги неуспешно.
Когато Енцо Ферари го взема в своя отбор, Нуволари го посъветвал да му купи билет в случай, че стигне до гроб да го доставят безплатно в родината му.
Апогей на неговата кариера била надпреварата в Нюрнберг през 1939г.. В своята същност тово била схватка мужду Нуволари и цялата техническа мощ на Германия. На съперниците му се късали шлангове, ремъци и нерви, а при Тацио - само ремъци и шлангове.
При гробното мълчание на германската публика като цяло, и вожда на нациската партия в частност, с хилава и остаряла Alfa Romeo, един след друг той изпреварвал немските пилоти, състезаващи се на свръхмощни за тово време Mercedes и Auto Union.
Животинската, маниакална страст за победа, това може би е единственото останало неповредено при Нуволари.
Неговата състезателна кариера продължила 35 години и успяла да го спре единствено астмата и последвалия я паралич.
Той напуснал спорта месец преди раждането на новата състезателна серия - Формула 1 и умира през 1953 г., желаейки да бъде погребан с шлем и комбинезон.
превод от руски
http://www.menstime.ru
Ако се опитвате да определите най-великия пилот на всички времена и народи, Тацио Нуволари едва ли ще има конкуренция.
Тацио се превръща в легенда едва достигайки професионалния спорт.
В едно от първите си съревнования той паднал от мотоциклета и счупва двата си крака. Според версията на лекарите нямало да успее да се изправи на крака никого повече, но според версията на самия Тацио най-близкото състезание е щяло да се състои на следващия ден. Едва ли не опакован до пояс в гипс, го привързали към мотоциклета му и го уловили на финала.
Казват, че някои от важните етапи в биографията му са измислица на негови почитатели. в частност известния епизод, когато на нощен етап от 16-часова надпревара, почти 40 минути той преследвал лидера с изключени фарове, на последните метри се "втурнал" напред и победил съперника на части от секундата.
В случая Нуволари е изключително трудно да се отличи лъжата от истината. Неговия комбинезон нерядко е бил украсен от гипсов корсаж, което означавало, че след поредната авария Тацио е избягал от болницата и е дотичал обратно на съзтезателната писта.
Разказват, че е бил абсолютно безчувствен към болка. Разказват, че управлявал по свой собствен маниер, нарушавайки всички измислени преди него правила. Мнозина се опитвали да копират неговата техника, но винаги неуспешно.
Когато Енцо Ферари го взема в своя отбор, Нуволари го посъветвал да му купи билет в случай, че стигне до гроб да го доставят безплатно в родината му.
Апогей на неговата кариера била надпреварата в Нюрнберг през 1939г.. В своята същност тово била схватка мужду Нуволари и цялата техническа мощ на Германия. На съперниците му се късали шлангове, ремъци и нерви, а при Тацио - само ремъци и шлангове.
При гробното мълчание на германската публика като цяло, и вожда на нациската партия в частност, с хилава и остаряла Alfa Romeo, един след друг той изпреварвал немските пилоти, състезаващи се на свръхмощни за тово време Mercedes и Auto Union.
Животинската, маниакална страст за победа, това може би е единственото останало неповредено при Нуволари.
Неговата състезателна кариера продължила 35 години и успяла да го спре единствено астмата и последвалия я паралич.
Той напуснал спорта месец преди раждането на новата състезателна серия - Формула 1 и умира през 1953 г., желаейки да бъде погребан с шлем и комбинезон.
превод от руски
http://www.menstime.ru
500 най-добри песни според БгРадио № 237
Най полезното за "НОКИЯ"
От всичката печатна продукция с най-голя...
Най полезното за "НОКИЯ"
От всичката печатна продукция с най-голя...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол