Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 04:25 - Змия на пътя
Автор: karamelita Категория: Поезия   
Прочетен: 6109 Коментари: 13 Гласове:
-8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Около мене някой съска
змия прикрита цели ме с очи,
привлечена от моето сияние
от злоба гърчи се и кална пътя ми мърси...
Но тя не знае  кой стои пред нея - 
очите ми с божествен огън поразяват,
в косите ми свистят енергии космически
и сила мъжка има в женското ми тяло!
Ръцете свиват се в юмруци
и като мощни чукове стени разбиват,
а думите ми са като стрели от огън
безжалостно в плътта летят и се забиват...
Когато тръгна - града прокънтява
и славата ми носи се край мен
умът ми зърното събира и отсява плявата,
от ударите на сърцето ми - света кърви!
Не е разумно змии пред мен да се изпречват,
сред храстите ще ги намеря с яростни очи,
ще хвана злобната глава с език отровен
поредната змия ще я разкъсам и пак пътят ми ще продължи!
Виктория Амора





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Аморее мио..
10.07.2017 08:14
и ти преСвята Дева Марио
от Гваделупе..

цитирай
2. karamelita - и ти преСвята Дева Марио от Гва...
10.07.2017 09:15
milady написа:
и ти преСвята Дева Марио
от Гваделупе..


E,с Богородица не се меря,тя ми е майка и и се прекланям, а в литературата мога да се изкарам каквато си искам.Писателите са най- големите лъжци.Да ме прости Бог,но лъжите ми се за да развличат хората и мен...
цитирай
3. saankia - г жа Виктория, вие се доказвате ..
10.07.2017 11:40
всеки ден..
и то в една многооо опасна
/по модерному токсична /среда..
колко съм..умна, само..
завидях ви чак на ..Темперамента..
'Юлияяяя...оле..

Volare - -with Penelope Cruz

https://youtu/7saGjFWyA5Q
цитирай
4. karamelita - С токсичните среди съм свикнала от ...
10.07.2017 12:48
С токсичните среди съм свикнала от работата ми ,там възмъжах...е,темпераментна съм, да ...природа!И устата!
цитирай
5. blackpreddator - трябва да знаеш че аз помпя и теб и ...
10.07.2017 16:52
трябва да знаеш че аз помпя и теб и другите дами
целта е оня чекиджия от варненското помощно училище да не замърсява първа
цитирай
6. 4huddovi6teto - Госпожо, много хубаво пишете. Чета ...
10.07.2017 19:16
Госпожо, много хубаво пишете. Чета ви в захлас.
Много ми се иска да се запознаем и на живо да добием представа един за друг.
Вие от София ли сте, за да дойда да ви видя?

Там имам едно гадже, Росиела, но ще го оставя заради вас.

ваш Чу
цитирай
7. karamelita - трябва да знаеш че аз помпя и теб и ...
10.07.2017 19:18
анонимен написа:
трябва да знаеш че аз помпя и теб и другите дами
целта е оня чекиджия от варненското помощно училище да не замърсява първа

О,мерси!
цитирай
8. karamelita - Госпожо, много хубаво пишете. Чета ...
10.07.2017 19:21
4huddovi6teto написа:
Госпожо, много хубаво пишете. Чета ви в захлас.
Много ми се иска да се запознаем и на живо да добием представа един за друг.
Вие от София ли сте, за да дойда да ви видя?

Там имам едно гадже, Росиела, но ще го оставя заради вас.
Много мило от ваша страна,но не оставяйте Росиела,аз не съм от София, а и имам ангажимент с един мъж,все пак съм поласкана от внимнието... Виктория

ваш Чу

цитирай
9. rossiela - Гиди маймуна недна, Виктория, аз не ...
10.07.2017 19:23
Гиди маймуна недна, Виктория, аз не съм гадже на тоя вмирисан дърт пергиш.
Той вони на пор.
цитирай
10. redabys - Глупости!!! Чу изобщо не вони на ...
10.07.2017 19:28
Глупости!!!
Чу изобщо не вони на пор.
Нали му пера гащите и знам.
Има приятно ухание на магаре.
цитирай
11. yootova - Точно така е. Валери е озарен от божа ...
10.07.2017 19:32
Точно така е.
Валери е озарен от божа светлина.
Има брадавица на левия тестис.
Винаги му се възхищавам.
цитирай
12. karamelita - Гиди маймуна недна, Виктория, аз не ...
10.07.2017 21:29
анонимен написа:
Гиди маймуна недна, Виктория, аз не съм гадже на тоя вмирисан дърт пергиш.
Той вони на пор.

А ама то било за вас този намек...ами все пак се познавате и знаете на какво вони,а се обади и друга,която поясни,че миризмата била на друго животно...Драги Чу, я идете на баня и си купете хубав дезодорант,не тормозете жените с натуралните си ухания...все пак ви се перат гащите, трябва уважение!То всеки мъж когато не се поддържа мирише на какво ли не от обора...но може и да не е така!
цитирай
13. selena3 - Пак съм аз, мила. . Чу. С тоя женски ...
10.07.2017 21:49
Пак съм аз, мила..Чу.С тоя женски ник се коментирам сам и си гласувам сам.
Много съжалявам,че сте ангажирана, защото непрекъснато мисля за вас.

Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 632889
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031