Постинг
04.03.2015 20:21 -
КАК НЕИЗВЕСТЕН ПОТРЕБИТЕЛ В You Tube ПЕЧЕЛИ МИЛИОНИ
Автор: floreal
Категория: Бизнес
Прочетен: 1864 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 11.03.2017 14:17
Прочетен: 1864 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 11.03.2017 14:17
За тригодишните тя стана страстно увлечение, за техните родители - тайнствена и дразнеща.
За маркетолозите в You Tube - неуловим успешен предприемач в бизнеса, комуто никой не може да отнеме печалбата.
За всички останали се явява канал без лице - гигант, който постоянно се намира в топ листата на сайта с най-популярлните за месеца.
През април 2014 г. канала беше трети най-гледан в цял свят, веднага след Кети Пери. За една седмица, от 4 юли в САЩ канала е бил с най-много гледания всички останали по данни на OpenSlate.
Въпреки огромната, широка и донякъде оставаща в недоумение публика- нито малчоганите, които го следят с почти религиозна пламенност, нито родителите или мениджърите като че ли имат представа кой стои зад всичко това.
В по-ранната и по-анонимна епоха на интернет, популярността и анонимността често вървяха заедно. Но днес да останеш анонимен на фона на милиарди гледания е не само необичайно, но и дяволски трудно да се осъществи.
Всички клипове започват еднакво, без да се определи местонахождението., но като че ли не американски женски глас съобщава: "Деца, колекционера е тук. Днес се готвя да ви покажа...."
Жената, която показва само своите ръце с ярък маникюр, пристъпва към разопаковането на детските играчки, много от тях от последните филми на Дисни.
За любопитните родители канала става привлекателен, както със страстта, с която децата им наблюдават, така и с тайнствената личнос на своя създател.
Дейн Голдън, работещ в екосистемата на канала You Tube в качеството на вицепрезидент по маркетинг Octoly, който съединява марките с независимите създали на видео в You Tube, споделя, че се абонира за Disney Collector с голям интерес. По неговите думи той прави някои проверки и е изненадан, че не немира почти никаква информация за канала.
"По мое мнение, истината е в това, че децата го харесват,защото жената никога не показва своето лице - казва Голдън. - Никога няма да видите нищо, освен нейните добре поддържани ръце. Тя има много успокояващ глас. Това е като да играеш с други деца, развличайки се с играчките. аз мисля, че тя се губи в съзнанието на децата."
"Тези клипове усъществяват връзка с някой първични човешки черти и емоции - любопитство, изненада и радост от получения подарък. - споделя Майкъл Рос, генерален мениджър по семейното програмиране в Maker Studios. - почти всеки е наблюдавал дете, изпитващо възторг по време на разопаковане на подарък - колкото по-бавно, толкова по-добре (при условие, че може да издържи)."
Maker Studios, принадлежащо на Disney съобщава, че не работи с DisneyCollectorBP или BluCollector.
"Считам, че тя е загадка - казва Дейвид Уйлямс, предприемач, който прекарва няколко години в Disney, след като те купуват неговия онлайн видео стартъп и вече 18 години е в отрасъла. Аз мисля, че много МКС, чиято работа се състои в търсене на подобни канали са се опитали да я приблекат, но нищо не са постигнали."
Уилямс, който понастоящем е главен стратег по контент и технологии в .Endemol Beyondq iсе запознава с DisneyCollector не само чрез света на маркетинга, но и чрез своите деца, близнаци на 3,5 г. По негово мнение това е "прекрасно хрумване за малчугани".
По негова преценка канала носи седемцифрена фактура на година от реклама. Дори без МКС канала лесно може да бъде включен в параметрите за монетизация на You Tube. SocialBlade, които анализират данните от You Tube посочват цифра в размер на 1,5 -13 млн долара, отчитайки количеството гледания.
Кои все пак стои зад Disney Collector? Най-вероятно 43-годишна бразилска жена, която живее до Disney Word във Флорида и нейнишя мъж, който води аналогичен канал под названието BluCoollection. Истински фенове на Disney, които искат да бъдат оставени на спокойствие за времето, през което трупат състояние.
Превод от: bizoomie.com
За маркетолозите в You Tube - неуловим успешен предприемач в бизнеса, комуто никой не може да отнеме печалбата.
За всички останали се явява канал без лице - гигант, който постоянно се намира в топ листата на сайта с най-популярлните за месеца.
През април 2014 г. канала беше трети най-гледан в цял свят, веднага след Кети Пери. За една седмица, от 4 юли в САЩ канала е бил с най-много гледания всички останали по данни на OpenSlate.
Въпреки огромната, широка и донякъде оставаща в недоумение публика- нито малчоганите, които го следят с почти религиозна пламенност, нито родителите или мениджърите като че ли имат представа кой стои зад всичко това.
В по-ранната и по-анонимна епоха на интернет, популярността и анонимността често вървяха заедно. Но днес да останеш анонимен на фона на милиарди гледания е не само необичайно, но и дяволски трудно да се осъществи.
Всички клипове започват еднакво, без да се определи местонахождението., но като че ли не американски женски глас съобщава: "Деца, колекционера е тук. Днес се готвя да ви покажа...."
Жената, която показва само своите ръце с ярък маникюр, пристъпва към разопаковането на детските играчки, много от тях от последните филми на Дисни.
За любопитните родители канала става привлекателен, както със страстта, с която децата им наблюдават, така и с тайнствената личнос на своя създател.
Дейн Голдън, работещ в екосистемата на канала You Tube в качеството на вицепрезидент по маркетинг Octoly, който съединява марките с независимите създали на видео в You Tube, споделя, че се абонира за Disney Collector с голям интерес. По неговите думи той прави някои проверки и е изненадан, че не немира почти никаква информация за канала.
"По мое мнение, истината е в това, че децата го харесват,защото жената никога не показва своето лице - казва Голдън. - Никога няма да видите нищо, освен нейните добре поддържани ръце. Тя има много успокояващ глас. Това е като да играеш с други деца, развличайки се с играчките. аз мисля, че тя се губи в съзнанието на децата."
"Тези клипове усъществяват връзка с някой първични човешки черти и емоции - любопитство, изненада и радост от получения подарък. - споделя Майкъл Рос, генерален мениджър по семейното програмиране в Maker Studios. - почти всеки е наблюдавал дете, изпитващо възторг по време на разопаковане на подарък - колкото по-бавно, толкова по-добре (при условие, че може да издържи)."
Maker Studios, принадлежащо на Disney съобщава, че не работи с DisneyCollectorBP или BluCollector.
"Считам, че тя е загадка - казва Дейвид Уйлямс, предприемач, който прекарва няколко години в Disney, след като те купуват неговия онлайн видео стартъп и вече 18 години е в отрасъла. Аз мисля, че много МКС, чиято работа се състои в търсене на подобни канали са се опитали да я приблекат, но нищо не са постигнали."
Уилямс, който понастоящем е главен стратег по контент и технологии в .Endemol Beyondq iсе запознава с DisneyCollector не само чрез света на маркетинга, но и чрез своите деца, близнаци на 3,5 г. По негово мнение това е "прекрасно хрумване за малчугани".
По негова преценка канала носи седемцифрена фактура на година от реклама. Дори без МКС канала лесно може да бъде включен в параметрите за монетизация на You Tube. SocialBlade, които анализират данните от You Tube посочват цифра в размер на 1,5 -13 млн долара, отчитайки количеството гледания.
Кои все пак стои зад Disney Collector? Най-вероятно 43-годишна бразилска жена, която живее до Disney Word във Флорида и нейнишя мъж, който води аналогичен канал под названието BluCoollection. Истински фенове на Disney, които искат да бъдат оставени на спокойствие за времето, през което трупат състояние.
Превод от: bizoomie.com
Полные кадры поражения Бердянского аэрод...
Коментари - "Визия за България"...
Блогът на Един старинар (3)
Коментари - "Визия за България"...
Блогът на Един старинар (3)
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол